STRATEGIE EN POSITIONERING
Wij helpen merken bij het bepalen wie ze echt zijn en waarom ze er zijn. Gotogrow doet dit door samen met u de essentie te vinden en tot die kern te komen. „People don’t buy products, the buy stories." Met verschillende positionering of strategische modellen vinden we die essentie van wat uw merk bijzonder en waardevol maakt. Via Why, How en What komen we tot het DNA van uw corporate story, de merkpersoonlijkheid en de merkwaarden van uw merk/product.
Wij verkennen uw markt met interviews en online enquete modellen.
Gotogrow zal deze insights vertalen naar markt, doelgroepen, drijfveren van de doelgroep, de merkpropositie en de bewijsvoering. Kortom het uw bestaansrecht en onderscheidende vermogen.
Wat leveren onze strategie en positionering u op?
Gotogrow levert u een strategisch en positionering in een leesbaar document. Daarmee ondersteunen we uw marketing en communicatie afdeling met concrete en waardevolle insights die de basis zullen vormen voor uw business.