Wij kennen ze allemaal, de clicks, bricks en flips van retail. Onrust bij de winkeliers, dat is echt niet leuk. Maar er bestaat ook voor de detailhandel een uitweg uit deze moeilijke economische tijden. De sleutel ligt voor een belangrijk deel bij innovatie en vernieuwingen. De winkel is geen dozenschuiver, maar een marketing instrument. Partijen die dat in de gaten hebben zijn prima in staat om te ontsnappen aan de huidige malaise. En Gotogrow helpt je daar gewoon bij. 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Op een simpele, maar doeltreffende wijze. Geen ingewikkelde modellen, maar gewoon een goed onderbouwd idee gebaseerd op jarenlange ervaring, en dat zie je!
En zit je soms wat krap bij kas? Vraag dan naar onze interessante mogelijkheden van een Creative Service Abonnement.
Wist je dit... in America kreeg de consument in 1971 zo'n 500 commerciële boodschappen per dag.... Weet je dat nu in 2013, dit gegroeid is naar 5000........ Man, man wat een wirwar is het toch op de winkelvloer,
We leven in een 24/7 wereld. We shoppen altijd én overal. In winkels, pop-up stores, via de computer, mobiele telefoon of tablet. Commerce is Everywhere! Dat maakt het er echt niet overzichtelijker op.
Gotogrow kiest daarom bewust voor een concept benadering. Eerst een goed idee en visie of structuur, dan pas kijken we naar de uitrol of toepassingen. We gooien ons eigen creatieve talent tenslotte niet in de aanbieding.
Maar wil je alleen een goed retailconcept om verder te laten uitwerken door je eigen studio. Gotogrow doet niet moeilijk, en afkoop van rechten of ingewikkelde afkoop procedure houden we al helemaal niet van.
We willen je helpen met je handel daar zijn we voor!
De markt is in beweging, dat weten we allemaal. Maar hoe maak je het verschil? Wat maakt een shopper tot een koper? Wat is het onderscheid tussen trademarketing en merkcommunicatie?
Gotogrow helpt u deze inzichten te vinden en kan dat op een heldere manier verbeelden. Onze kracht is het visualiseren van deze strategische en marketing abstracte gegevens. Wij blijven niet hangen in factsheets, abstracte modellen en formulestructuren, maar verplaatsen ons in de consument vanuit oprechte interesse. Doen locatiebezoek en maken u deelgenoot van onze kennis en visie. Gotogrow adviseert altijd vanuit een oprecht ondernemerschap gericht op groei.
En daar hebben retailers wat aan.
Online activaties, digitale retail formules. Is het echt zo dat we winkel straks een showrooming functie heeft? We weten het niet.
Toch zijn we nmer en meer op zoek naar een unieke heritage: of een domein. Vooral als je weet dat één op de vier fysieke winkels de deuren zal moeten sluiten. Wie wil blijven, moet van het winkelen echt een feest maken. Winkels zouden meer moeten zijn dan alleen maar een ruimte waar producten worden uitgestald. Van geld om een plek in het hoofd te kopen naar passie om een plaats in het hart te verdienen.
Kortom innoveer, wees creatief en durf je nek uit te steken. U mag ons uitdagen om deze innovatie voor u te vinden en te verbeelden.