Het merk is de persoonlijkheid van uw organisatie
Succesvolle bedrijven hebben straks geen klanten meer, maar fans. U hebt uw doelgroep namelijk niet meer voor het kiezen. Mensen kiezen merken omdat ze vinden dat die bij hen passen. Omdat ze zich ermee verbonden voelen. Omdat ze er trots op zijn. In elke interactie met uw organisatie wordt de merkidentiteit voortdurend gevormd en gekneed. Bedoeld en onbedoeld.
Merkt u dat de klassieke aanpak van doelgroep bepalen, boodschap opstellen, kanalen kiezen en zenden niet meer werkt? Gotogrow durft u uit te dagen en zal u inspireren met onze krachtige visie over merkbeleving. Wij willen u overtuigingen en de mentaliteit van uw organisatie blootleggen en vangen in krachtige concepten: de creatieve uitgangspunten voor alle communicatie-uitingen die wij vervolgens voor u ontwikkelen.
Een merk is tenslotte meer dan een product of een dienst. Het is de persoonlijkheid van uw organisatie. Wat geeft het merk inhoud, betekenis, een ziel? Juist: communicatie! En dat gebeurt heus niet alleen op de momenten dat het u uitkomt. Aan de basis staan niet alleen rigide doelen en doelgroepanalyses, maar vooral de kern van uw merk: de intrinsieke visie, houding en motivatie van de organisatie.
Kortom wie bent u? Gotogrow zal u spiegelen en inspireren. Daar mag u ons aan houden.